onsdag den 4. maj 2011

Omstillingsparat eller forvirret.

Fik i går en sms fra min chef, dit kursus i morgen er flyttet til mandag. Hun var endda så sød, at ringe mig op her til morgen for at sikre sig, at jeg havde fået beskeden.
Hun var i går blevet ringet op og her havde en person givet hende den besked.
Jeg mødte så på arbejde i morges kl.8 og gik i gang med andet arbejde, blev ringet op af kolleger fra det udvalg som jeg skulle på kursus med, hvor bliver du af? Der er pause lige nu, skynd dig, måtte bede chefen om at sende en sms til min mand, om at jeg kom senere hjem end aftalt(havde selvfølgelig efterladt min mobil derhjemme) og for ud af døren. kom en time for sent på kursus puha, jeg var forvirret og måtte lige fatte mig og være omstillingsparrat.
Nu kommer så paranøjaen, hvem vil genere mig? hvad er det så for et kursus der er flyttet til på mandag? Ja tankerne flyver lidt rundt i hovedet, jeg tror det er i aften jeg sover som en grillkylling i stedet for som et skudt svin! (Henrik krog). Jeg kan mærke jeg skal trække vejret helt ned i maven for at geare ned. Sikke en dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv af hjertens lyst, jeg elsker kommentarer. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...