søndag den 29. maj 2011

Uhmmm.





Frederik og jeg synes lige vi vil "dele" søndagens kage med jer.
Vi har bagt hindbærsnitter og her kommer min mor's opskrift:

Hindbærsnitter.
400 g mel
100 g flormelis
300 g margarine
1 æg
1 tsk. Vaniliesukker( er ikke i mors opskrift)

Det hele æltes sammen. Stil i køleskabet 1 døgn. (det havde Frederik og jeg ikke tid at vente på, så det blev et par timer).
Rulles ud til 4 stænger (12-13 cm brede og så lange som pladen på den lange led.( skær til så de er nogenlunde lige).
Bages ved 220* i 8-10 min.
Medens de er varme:
Lægges samme med hindbærmarmelade,glasur og krymmel på toppen, skær i passende stykker. God fornøjelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv af hjertens lyst, jeg elsker kommentarer. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...