onsdag den 12. december 2012

Lidt til kollegerne


En af mine kolleger fik en overraskelse en helt almindelig dag. Hendes mand havde nemlig købt en Iphone 5 til hende. Ja så heldig, jeg kom hjem fortalte min mand historien og at jeg havde lovet at sy et etui til hende. Min mands svar var: "så kan du godt sy to, for jeg har bestilt en til dig også". :O
Jeg har i første omgang kun lavet det ene. Sort hør, sort/hvid bomuld,neon tråd og elastik.

En anden kollega har ønsket sig et vendespil som hun skal bruge til en julegave.
Det er til en pige, så pink selvfølgelig. Der er 16 brikker se mere her.

God aften
Kathrine


3 kommentarer:

  1. Ih altså nogle heldige kolleger du har. Er vild med vendespillene du laver : ) Det er bare sådan en god idé - og et stort arbejde.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det tager godt nok lidt tid, men de er lækre :)

      Slet
  2. sikke et fint etui du har fået lavet :) og vendespillet er jeg bare vild med :)

    SvarSlet

Skriv af hjertens lyst, jeg elsker kommentarer. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...