mandag den 17. februar 2014

Det brune garn blev til noget



Til mig selv # 5

Nåh ja hva` Endelig blev der en brugbar trøje ud af det brune garn (en tråd uld, en tråd alpaca). Jeg har trevlet 3 trøjer op før denne :0, men endelig, en høstjakke eller ihvertfald med udgangspunkt i denne opskrift, min er en lidt smallere model (har strikket på tynder pinde nemlig pind 5 og modereret lidt med maskeantal osv.) Dejlig let, blød og vamset er den blevet.
Og # 6
En jersey kjole, syet efter Onion 2007, stof fra eget lager :0 (skal have støvet af og brugt lidt fra gemmerne, har vist en del liggende). Hurtig let syet.


Har ikke pt. bestemt mig for næste projekt hmm, der kan jo nåes lidt mere her i februar :)

(lidt grums på billederne, det er svært at forevige mørke farver).
Ønsker alle en produktiv dag
Kathrine




4 kommentarer:

  1. Den er bare skøn - elsker farven:-) synes det er en god ide at lave den smallere og på p nr. 5 i stedet....
    Og en dejlig kjole = et skønt sæt

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er bare så lækker, bor nærmest i den lige nu :) er så glad for størrelsen/viden så måske der kommer flere af den slags.

      Slet
  2. meget smukt sæt :) .... tror hellere jeg må få strikket de sidste 20 cm på mine brune a la høstjakke :)

    SvarSlet
    Svar
    1. God ide, den er så skøn at varme sig i :)

      Slet

Skriv af hjertens lyst, jeg elsker kommentarer. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...